Gazi GÜDER
Bilg. Yük. Müh.
https://bircanogankul.wordpress.com/wp-content/uploads/2009/09/gazi-guder-ozgecmis1.pps
**************************************************************************
Hasan GÜDER
( Fotoğraf ve özgeçmiş eklenecek.)
***********************************************************************************
Erdal COŞKUN
( Fotoğraf ve Özgeçmiş eklenecek)
*******************************************************
Mehmet Emin KARABACAK
Psikolojik Danışman
****************************************************************
Prof. Dr. Mikdat KADIOĞLU
Prof. Dr. Mikdat Kadıoğlu (d. 1961, Maçka), Meteoroloji ve Afet Yönetimi Profesörü.
1980 İstanbul İnşaat Teknik Lisesi;
1984 İTÜ Meteoroloji Mühendisliği Bölümü Mezunu.
Atmosfer Bilimleri konusunda 1987’de Master ve 1991’de Doktorasını ABD’nin Missouri-Columbia Üniversitesinden almış.
Afet Yönetimi konusunda ABD’de FEMA, Japonya’da JICA ve İngiltere’nin Bournemouth Üniversitesinin eğitimlerine katılmış. TMMOB Meteoroloji Mühendisleri Odası Marmara Bölge Temsilcisi;
Türk Deniz Araştırmalar Vakfı ve Trabzon Eğitim, Kültür ve Sanat Derneğinin üyesidir.
Sayısal Hava Öngörüsü, İklim Değişimi ve Afet Yönetimi konuları ile ilgileniyor.
Atmosfer Bilimleri ve Afet Yönetimi konusunda Türkçe ve İngilizce yayınları var.
Şu an İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Uçak ve Uzay Bilimleri Fakültesi Meteoroloji Mühendisliği Bölüm Başkanı ve İTÜ Afet Yönetim Araştırma ve Uygulama Merkezi Müdürüdür.
İstanbul Büyük Şehir Belediyesi Afet Koordinasyon Merkezi (AKOM) ve İstanbul Valiliği Afet Yönetim Merkezi’nin danışmalığını yapmaktadır.
Sivil Savunma ve KIZILAY Eğitim Gönüllüsüdür.
24 TV’de “Doğanın Çığlığı” adlı programı hazırlayıp sunmuştur.
Halen Hürriyet Gazetesi Seyahat Eki’nde “Havadan-Sudan” adlı köşesinde yazmakta ve Açık Radyo’da (94,9 Mhz) “Havadan-Sudan” adlı program yapmaktadır.
“http://tr.wikipedia.org/wiki/Mikdat_Kad%C4%B1o%C4%9Flu” adresinden alındı.
*********************************************************************
Yılmaz GÜRLER
sevgili yilmaz (S.Suzer)
*****************************************************
1963 Yılının kışında doğmuşum, altı ay geç yazmışlar nüfusa.
Anam Dudu halı dokurmuş Gördes’te, babam Nedim ayakkabı çekiçlermiş diz üstünde.
Tüm çocukluk yıllarım İzmir’de geçti. Sonra sonra cız etti yurdundan kopup gidenlerin duygusu bende de.
Üniversiteyi Yıldız Saraylarında okudum. Mühendis çıktım. Şimdi memurum elektrik işinin başında İzmir’de.ESERLERİ
‘Eşik’ adlı yayımlanmış bir şiir kitabı vardır.2001
‘Seviyle’ adlı ikinci şiir kitabını yayınlamıştır. 2009
******************************************************************
Timur UGAN
( Özgeçmiş eklenecek)
********************************************************************************
Atilla Merih AYTAÇ
( Fotoğraf ve özgeçmiş eklenecek)
***********************************************
Gülsen ÖZÇELİK ( Fotoğraf ve Özgeçmiş eklenecek)
*****************************************
Cevat ALP ( Fotoğraf ve Özgeçmiş eklenecek)
********************************************
Nurdan ÖZCAN ( Fotoğraf ve özgeçmiş eklenecek.)
**********************************************
CEMRE OĞANKUL
**********************************************
08 Ekim 1973 İstanbul doğumluyum. Doğum sırasında oksijensiz kalmamı takiben dünyaya gözlerimi Serebral Palsi’li (Tüm vücut tutulumu-Spastik+Atetoid) olarak açtım. Yüzde 93 oranında fiziksel engelliyim. Okula kabul edilmediğim için tüm eğitimimi evde yaptım.
Düşünmek, en büyük tutkum. Annemin desteğiyle küçük yaşta edebiyat ve felsefeye yöneldim. 1989 yılından bu yana, tek parmakla kullandığım bilgisayarımla, yazmaya devam ediyorum.
1986 yılından bu yana aktif olarak Serebral Palsi’lilerin yaşam kalitelerini yükseltmekle ilgileniyorum. Serebral Palsi’yi bire bir yaşamam ve her yönüyle düşünüp, araştırmamdan kaynaklanan, otuziki yıllık yaşam deneyimim sayesinde, çeşitli rehabilitasyon merkezlerinde gönüllü olarak, eğitim / aile danışmanlığı ve genel sekreterlik yaptım. Küçük yaştan itibaren çeşitli dergi ve gazetelerde makale ve şiirlerim basıldı. Televizyon programlarına katıldım. Gazetelerde benimle ilgili birçok haber yayınlandı.
Gönüllü olarak üstlendiğim görevler:
1) İstanbul – Göztepe Özel Yeni Doğuş Spastik Çocuklar Rehabilitasyon Merkezi. 1988–1989 – “Sosyal Faaliyetler ve Eğitim Danışmanlığı”
(Merkezin müdürü ve baş fizyoterapisti, Sayın Zafer PINARER’in önerisiyle)
2) İstanbul – Acıbadem Erol SABANCI Spastik Çocuklar Rehabilitasyon Merkezi. Şubat 1994 – Temmuz 1994 – “Aile Danışmanı Asistanlığı”
(Sayın Prof. Dr. Hıfzı ÖZCAN’ın talimatlarıyla)
3) Birsen GÜMÜŞÇAY – SALİH DEDE Spastik Özürlüler Rehabilitasyon Merkezi. 1996 – 1997 “Aile Danışmanlığı” ve merkezin bağlı olduğu, İzmir Spastik Felçlileri Koruma ve Güçlendirme Vakfı’nın “Genel Sekreterliği”
1996 yılında Mülkiyeliler Birliği tarafından otuz beş yaş altı katılımcılara yönelik düzenlenen, Şinasi ÖZDENOĞLU Ödülü “DENEME” dalında, “Türkiye’nin suskun bir toplumdan, konuşan ve kendisini sorgulayan bir topluma geçiş sürecinin hızlandırılması için gerekli olan sosyal ve kültürel etkinlikler ve yaptırımlar” konulu, “ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA SUSKUNLUKLAR” başlıklı çalışmamla, ikincilik elde ettim.
1997 yılında Deutsche Welle “Almanya’nın Sesi” radyosu tarafından düzenlenen yarışmaya “ÖYKÜ” dalında katıldığım yapıtım “ÖZEL BİR YOLCULUK”, seçme öykülerin toplandığı kitapta yer aldı.
İlk kitabım, “YEDİ TEMEL TUTUM / Spastiklerin (Serebral Palsi) Aile İçi İlişkileri ve Özürün Algılanış Biçimleri”, 2001 yılında (Devlet Bakanı Sayın Hasan GEMİCİ’nin talimatıyla) Başbakanlık/Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu Genel Müdürlüğü tarafından bastırılarak, yurt genelindeki üniversitelerin ilgili bölümlerine, Milli Kütüphaneye ve sosyal hizmet kurumlarındaki ilgililere “Kaynak/Rehber Kitap” olarak dağıtıldı.
2000–2002 yılları arasında, “Anıtkabir” Dergisi’nde “ATATÜRK’e Mektuplar” ve “Engelli İnsan” Gazetesi’nde “Spastikçe” başlıklı yazılarım yayınlandı.
T.C. Başbakanlık Özürlüler İdaresi Başkanlığı 2004 Proje Yarışması’nda, “Serebral Palsi’nin Yaşama Yansıması” başlıklı, “Serebral Palsi ve Serebral Palsi’liler Konusunda Bilinçlendirme ve Eğitim Seminerleri” konulu projemle, TEK ENGELLİ KATILIMCI olarak Altıncı Mansiyon Ödülü’nü kazandım.
AYDIN / Söke’de (10 Aralık 2005) Söke Rotary Club’un düzenlediği, “SEREBRAL PALSİ” konulu panele, Doç. Dr. C. Sinan KARA ile birlikte panelist olarak katıldım…
2005 yılından bu yana Ege Orman Vakfı gönüllüsü olarak ağaç / orman sevgisi ve küresel ısınma konularında metin yazarlığı yapıyorum.
Zonguldak’ta (24-25 Mayıs 2007) Zonguldak Valiliği ve Sosyal Hizmetler İl Md.lüğü işbirliğiyle düzenlediğim panele, Doç. Dr. C. Sinan KARA ve Uzm. Dr. Suna OĞUZ ile birlikte panelist olarak katıldım.
Yayın hayatına yeniden başlayan, ATATÜRK’ün Ulus Gazetesi’nde, Temmuz 2007 – Eylül 2008 tarihleri arasında köşe yazarlığı yaptım.
Halen internet aracılığıyla çeşitli konulardaki yazılarımı okurlarla paylaşıyor, Serebral Palsi’lilerin ailelerine danışmanlık yapıyorum.
ASLI DİNÇMAN
İLETİŞİM BİLGİLERİ:
E-POSTA: aslidincman@gmail.com
AĞ SİTESİ: http://www.aslidincman.blogspot.com
***********************************************
TUĞBA GÜDER
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi : 19-10-1981
EĞİTİM BİLGİLERİ
Yüksek Lisans – Marmara Üniversitesi – İşletme Anabilim dalı – Yönetim ve Organizasyon 2010
Lisans – İstanbul Üniversitesi – İktisat Fakültesi / Çalışma Ekonomisi Ve Endüstri İlişkileri (İngilizce ) 2007
Önlisans – Kocaeli Üniversitesi – Kocaeli Meslek Yüksek Okulu / Endüstriyel yönetim (İşletme) 2002
YABANCI DIL BILGISI
Almanca : Başlangıç
Galatasaray Üniversitesi Sertifika programı 2009-…
İngilizce; İyi
(İstanbul Üniversitesi Yabancı Diller Bölümü Hazırlık Sınıfı) (2002-2003)
BILGISAYAR BILGISI VE OFIS ARAÇLARI KULLANIMI
Tüm Ofis Araçları, Windows, Word , Excel, Xp, Densoft muhasebe Sistemi,
MS- DOS,Logo IK , pdks
SERTİFİKA & EĞİTİM
Sağlım emniyet Çevre eğitimleri ( 2010)
ISO 9001:2008 İç Denetçi ( Gelişim Danışmanlık 2009)
İlk yardım (Kurtaran Sağlık) 2007
Microsoft Excel İleri (Bilge Adam Bilgi Teknolojileri Akademisi) – 2007
Bireysel Gelişim Yönetimi (Kocaeli üni. 2002)
İŞ TECRÜBELERİ
KİMTEKS KİMYA TEKSTİL ÜRÜNLERİ TİC. A.Ş
İNSAN KAYNAKLARI – 04.2008-….İnsan Kaynakları Uzmanı
- Stratejik İnsan Kaynakları Yönetimi faaliyetlerinin içerisinde yer alan tüm proje ve süreçlerin etkin bir şekilde yönetilmesi
- Norm Kadro çalışmaları
- İşe alım sürecinin yürütülmesi
- İş analizileri oluşturularak görev tanımlarının oluşturulması
- Performans değerlendirme sisteminin kurulması ve yürütülmesi
- Eğitim ve Geliştirme sisteminin kurulması ve yürütülmesi
- Eğitim ihtiyaç analizlerinin yapılması,
- Şirket içi eğitimlerin verilmesi
- Eğitim etkinliklerinin değerlendirilmesi
- Öneri sisteminin yürütülmesi
- Çalışan memnuniyet anketlerinin yürütülmesi
- Beceri Boşluk analizlerinin yapılması
- Ücret Yönetimi ve yan haklar
- Proje yönetim grubunun yönlendirilmesi
- Şirket politika ve hedefleri doğrultusunda yeniden yapılandırma çalışmalarının yapılması
- Mavi ve Beyaz yaka insan kaynakları uygulamalarının etkin olarak yürütülmesi
- ISO 9001:2008 kalite yönetim sisteminin kurulması ve bunu şirket üzerine yaygınlaştırılması
- Endüstri İlişkileri
- Kurumsal iletişim çalışmaları
- Personele ait idari işlerde destek olunması
- Sağlık emniyet çevre çalışmaları
- İş geliştirme çalışmaları
- Turnover vb raporlamaların yapılması
BİLGE ADAM BİLGİ TEKNOLOJİLERİ AKADEMİSİ
İNSAN KAYNAKLARI – 04.2007 –04.2008 / İnsan Kaynakları Uzmanı
- Eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi, eğitimlerin organize edilmesi ve tasarlanan eğitimlerin düzenlenmesi,
- Eğitim portalı ve İk portalı yöneticiliğinin sürekliliğinin sağlanması,
- Oryantasyon eğitimlerinin verilmesi,
- ve gerekli birimlerle eğitimin düzenlenmesi,
- İşe alım ve yerleştirme süreçlerinin sürekliliğinin sağlanması,
- İş analizlerinin çıkartılıp iş tanımlarının oluşturulması,
- İşten ayrılma işlemlerin yapılması,
- SSK ve İşkur vb. resmi yazışmaların yapılması,
- Personel taleplerine göre gerekli makamlarla resmi yazışmaların yapılması,
- Cv’lerin değerlendirilmesi aday veri tabanının oluşturulması ve güncel tutulması,
- PDKS sistemi giriş–çıkışlarının takibi aylık olarak raporlanması,
- Yıllık izinlerin planlanması ve belirlenen periyotlarda raporlanması,
- Organizasyon şemalarının ve iş akışlarının oluşturulması,
- Personele çeşitli anketlerin düzenlenmesi ve motivasyon aktivitelerin yapılması
- Performans değerlendirmelerin yapılması ve ücretlendirmenin yapılması
GEFCO TAŞIMACILIK VE LOJISTIK A.Ş
İNSAN KAYNAKLARI – 09.2005 – 04.2007 / İnsan Kaynakları Elemanı
- Kurumsal Oryantasyon eğitimlerinin verilmesi ve ilgili birimlerle düzenlenmesi,
- Eğitim ihtiyaçlarına göre bütçelerin hazırlanması,
- Eğitimlerin planlanması, gerçekleştirilmesi ve merkezle bağlantılı kullanılan global database aktarılması,
- Çalışan Memnuniyeti çalışmaları
- Performans göstergelerinin yapılması
- Performans değerlendirmelerin yapılması
- Üniversitelerde kariyer günlerinin düzenlenmesi,
- İşçi sağlığı ve iş güvenliği projesi kapsamında gerekli çalışmaların yapılması,
- Sosyal sorumluluk projesi üzerine hazırlıkların tasarlanması ve planlaması,
- Organizasyon şemalarının ve iş akışlarının oluşturulması,
- Cv’lerin değerlendirilmesi veri tabanının hazırlanması,
- İşe başlama – işten ayrılma işlemlerin yapılması,
- İşe giren yabancı personel için çalışma izinlerinin alınması,
- Personel yönetmeliklerin revize çalışmaları, proses ve prosedürlerin Merkez odaklı personele adaptasyonun sağlanması,
- Şirket içi motivasyon aktivitelerin organize edilmesi,
- Puantajların hazırlanması,
- Personel özlük işlemlerin gerçekleştirilmesi,
- Aylık ve yıllık izinlerin planlanması, takibi ve raporlanması,
- Personele ait idari işlerin takibi ve organizasyonun gerçekleştirilmesi
DENSAN ELEKTRONIK TİC. A.Ş – 06.2003 – 10. 2003
Muhasebe / Eğitim destek / Satış Elemanı
- Firmanın yazılımını gerçekleştirdiği programın soğuk ve sıcak atışı,
- Program eğitiminin verilmesi,
- Programın demosunun yapılması,
- Ön muhasebe ve idari işlerinin yürütülmesi.
ÇAĞ –KIM BOYA VE PAZARLAMA – SATIŞ 06.2000 -10. 2000
Satış Destek Elemanı
- Toptan ve perakende satışların yapılması
- Pazarlama departmanına destek verilmesi
STAJLAR
ZORLU HOLDING -İNSAN KAYNAKLARI KOORDINATÖRLÜĞÜ
EĞİTİM – GELİŞTİRME BÖLÜMÜ – 02.08.2004 – 03.09.2004 – Stajyer
Alt, orta ve üst düzey çalışanların performans değerlendirmeleri, performans ve iş standartlarının yükseltilmesi için kariyer planlamalarının oluşturulmasıyla ilgili olarak çalışmaların yapılmasında, planlanan eğitim ve seminerlerinin düzenlenmesine yardımcı olunması
HESAŞ HEDIYELIK EŞYA VE PROMOSYON TICARET A.Ş
ÜRETIM PLANLAMA BÖLÜMÜ 08.2001 – 10. 2001 Stajyer
Fabrika’da üretimi gerçekleştirilen ürünlerin takibi iş emirlerinin çıkarılması ürün kalite kontrolleri, ürün stoklamaların yapılması taşeron firmalarla bağlantıların sağlanması, işçi performanslarının değerlendirilmesinde görev aldım.
Yorum bırakın